Wiedza o rynku, Klientach ich preferencjach, metodach sprzedaży w danym segmencie rynku ma kluczowe znaczenie w procesie podejmowania strategicznych decyzji w każdej firmie.
Dla naszych Klientów przygotowujemy analizy dotyczące rynku na którym oferują swoje produkty, analizy potencjału ich produktu, możliwości rozwoju. W naszej ofercie są także analizy związane z bezpieczeństwem obrotu towarowego naszych klientów dotyczące oceny wiarygodności finansowej przyszłych i obecnych partnerów handlowych, ich możliwości sprzedażowych oraz konkurencyjności na rynku. Analizujemy także ogólne trendy na rynku budowlanym w Polsce i na bieżąco udostępniamy naszym Klientom interesujące ich dane dotyczące obszaru ich aktywności.
Niezwykle ważną częścią naszej oferty są analizy produktowe, na życzenie naszych Klientów prezentujemy analizy dotyczące oferowanych przez nich produktów, które pozwalają na podjęcie odpowiednich decyzji przy tworzeniu oferty handlowej.